למה ח"כ איתן כבל עשה 30 שכיבות סמיכה?

    דוד לזר 1 Comment on למה ח"כ איתן כבל עשה 30 שכיבות סמיכה?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת 'שמאלה' יזמה בימים האחרונים את אתגר ה-30 להעלאת שכר המינימום, שבו כל אדם מתבקש להעלות לרשת החברתית סרטון כשהוא מבצע אתגר כלשהו 30 פעמים וכן לאתגר 3 אחרים, וכתמיכה בהעברת הצעת החוק להעלאת שכר המינימום ל-30 ₪ לשעה.

    בין מקבלי האתגר שהעלו סרטונים עד כה: ח"כ איתן כבל שאיתגר את עצמו ב 30 שכיבות סמיכה, ח"כ חיליק בר שעצר את נשימתו ל-30 שניות וביקש כי יעניקו לעובדים שכר שיאפשר להם לקחת אוויר.

    ברשימת המאותגרים חברי הכנסת מירב מיכאלי, משה מזרחי ושלי יחימוביץ' (אותגרו ע"י ח"כ איתן כבל), חברי הכנסת איציק שמולי, אורלי לוי אבקסיס וגילה גמליאל (אותגרו ע"י ח"כ חיליק בר), וח"כ סתיו שפיר (אותגרה ע"י לין דרור).

    ערן חרמוני, מראשי "שמאלה" ציין: שכר המינימום הנוכחי בישראל הוא שכר רעב, ומהנמוכים בקרב המדינות המערביות. אין אף אזרח שמסוגל להתקיים מ-4,300 ש"ח בחודש. צדק חברתי ומאבק ביוקר המחיה איננו רק הוזלת מחירים, אלא גם העלאת השכר השחוק". חרמוני הוסיף וציין כי "61 חברי כנסת חתמו על הצעת החוק להעלאת שכר המינימום ל-30 ש"ח לשעה, ואתגר ה-30 מעניק רוח גבית ענקית לקידומה, ולחץ שינוע מלמטה למעלה; ישנה תמיכה ציבורית רחבה ביוזמה להעלאת שכר המינימום, וגם דברי השר עמיר פרץ בריאיון היום לפיו אין בכוונתו לתמוך בתקציב אם לא יועלה שכר המינימום, יבהירו מהר מאד לראש הממשלה כי ללא העלאת שכר המינימום, הוא יעמוד בפני אתגר קשה לממשלתו ושלטונו".



    1 תגובות

    מיין תגובות